Home

Bij videomarketing gaat het in feite om de promotie van merken, diensten of producten door het toepassen van beeld. Kortom kenmerkt videomarketing zich als elke video die wordt ingezet voor promotie van jouw organisatie. Het is een zeer effectief medium om jouw beoogde doelgroep te bereiken. Maar wat je precies in deze video kwijt wilt en wat je precies naar voren wilt laten komen als doelstelling is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Het is goed om te weten wanneer videomarketing effectief werkt en wanneer je dit kan toepassen. Daarom lees je in deze blog 4 voordelen die je helpen bij het beter begrijpen van het concept videomarketing.   De voordelen van videomarketing  Ieder medium en kanaal kent zijn voor en nadelen. Laten we beginnen bij de voordelen. Natuurlijk is ieder voordeel en nadeel voor elke organisatie weer anders, neem dit dus in acht bij het lezen van deze blog.  #1 Het in kaart brengen van complexe vraagstukken  Je kent het gezegde; beelden zeggen meer…

Read more

In de eerste vijf maanden van 2021 zijn er 561.100 occasions verkocht, dit is meer dan ooit tevoren. Het woord occasion komt van het Franse ‘voiture d’occasion’, dit betekent letterlijk ‘auto met kans of gelegenheid’. Samengevat betekent het dus eigenlijk iets krijgt een nieuwe kans, zo ook dus een auto. Een occasion is dus ook wel een tweedehands auto.  Occasion of nieuwe auto? Occasion zijn natuurlijk stukken goedkoper dan een gloednieuwe auto bij de dealer. Wel heb je het nadeel dat de auto voor jou een andere eigenaar heeft gehad en dat je dus niet weet wat er mee gebeurd is en wat niet. Dit hoeft opzich geen probleem te zijn maar dit is wel iets waar je op moet letten bij het aanschaffen van een occasion daarom geef ik je een aantal tips bij het aanschaffen van een occasion.  Tips bij het aanschaffen van een occasion Allereerst is het…

Read more

De digitale wereld om ons heen is continu aan het veranderen. De belangrijkste verandering voor ondernemers was de impact van het coronavirus. Door het virus hebben de meeste offline georiënteerde ondernemingen een grote stap richting de online wereld moeten nemen. De meeste ondernemingen waren niet op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen. Hierdoor was het anticiperen lastig. Ondernemingen in regio Rotterdam kunnen hulp vragen aan een marketingbureau in Rotterdam. In dit artikel bespreken we drie – naar onze mening- belangrijkste trends. Ontwikkeling 1: Instagram Reels Met de sterke toetreding van TikTok (voorheen Musically) heeft Instagram en Facebook moeten anticiperen middels Instagram Reels. Instagram Reels zijn korte entertainende video’s. Denk hierbij aan iemand die danst, een hond die op twee poten loopt of genieten van het uitzicht. Met deze Instagram Reels kunnen bedrijven een complexe en commerciële boodschap op een entertainende en creatieve manier met de doelgroep communiceren. Ontwikkeling 2:…

Read more

3/3